csivava 2009.05.26. 18:31

Shoppingolás

 Bambiból modell lett. Pontosabban a nővérem kutyaruházatot árusító üzletének az egyik reklámarca. :)  Mivel épp a fényképezéssel kezdtem el közelebbről megismerkedni, a nővéremnek pedig folyamatosan szüksége van képekre a forgalmazott termékekről, ezért felajánlottam, hogy szívesen készítek neki fotókat Bambival. A modell adott volt, összeszedtem még a fotózáshoz szükséges felszerelést, és sikerült szereznem egy gyönyörű, piros motort is kiegészítőnek. Már csak a ruhák kellettek.

 Playmate :)

 

 Ellátogattunk az üzletbe, hogy összeválogassunk néhány darabot a termékfotózáshoz. Mivel a képeken Bambi motoron, illetve a mellett pózol a ruhákban, ezért első sorban a témához illő, vagány és jópofa ruhákat kerestünk. 

 Az üzletben

 

Közben nem bírtam megállni, kipróbáltunk pár fekhelyet, mondanom se kell, hogy Bambi mindegyikbe szívesen belefeküdt, de kikelni már nem volt kedve, minden alkalommal sértődött tekintettel jelezte, hogy nincs ínyére a dolog. :)

„Hadd maradjak anyu, légysziii! „J

 A drágámnak természetesen egy rózsaszín, koronával díszített kutyaház tetszett a legjobban. Hasonlót már korábban is kinézett itt magának, ezért ha úgy állok majd anyagilag, megveszem neki, bármennyire is elüt az ízlésemtől. :)

Csipkerózsika J

 Ha már ott voltunk, felpróbáltunk pár nyakörvet is. Ezekkel már korábban is szemeztem, de akkor egy aranyozott, szegecsekkel ellátott darab mellett döntöttem. Nagyon édes benne Bambi, és szerintem egy csivaván kifejezetten aranyos, és persze feltűnő. :) A most megnézett nyakörvek közül is szívesen megvettem volna párat, de az utóbbi időben összébb kell húznom a nadrágszíjat, ráadásul a jövő héten megyünk titer-vizsgálatra, ami nem olcsó mulatság.

Az első számú kedvenc

A másik szépség

 Végül sikerült kiválasztani pár jó ruhát a fotózáshoz, amik közül a legjobb szerintem egy „Mentsd az életed, hagyj egyedül” feliratú póló. Szegecses nyakörvvel megspékelve igazán félelmetes benyomást kelt. :) Minden meglett, már csak a fotókat kellett elkészíteni.

A bejegyzés trackback címe:

https://csivava.blog.hu/api/trackback/id/tr731176019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása