Nem unatkoztunk az elmúlt hetekben sem, bár sajnos a programok nagy része orvos látogatásról szólt. Igaz, csak egyszer kellett konkrét egészségügyi probléma miatt felkeresnünk a rendelőt, a többi oltás és vérvétel volt, de ez Bambi szemszögéből mindegy, hisz nem változtat azon a tényen, hogy őt ott mindig megkínozzák. :)

  
 A szokásos oltások beadása után visszamentünk  vérvételre, ami a titer-vizsgálathoz kellett. Az egésznek az a lényege, hogy megnézzék, mennyire volt sikeres a veszettség elleni oltás, ami kell, ha bizonyos országokba akarok vele utazni (pl. Málta, Anglia). Ha pozitív, egy igazolás formájában engedélyt kapunk az utazáshoz, amit az útlevélbe is bejegyeznek (a két dokumentum együtt érvényes).
 A vérvételt én is megszenvedtem, rossz volt látni, ahogy a vastag tűt a vékonyka lábába szúrják. A körülményekhez képest elég jól viselte, bár a vér nagyon lassan jött belőle. Szerencsére kevés adagra volt szükség, így nem tartott sokáig. Büszke voltam rá, hogy hiszti nélkül kibírta, és az orvost sem akarta megharapni. :)
 
 Ám Bambi megpróbáltatásai itt még nem értek végett, egy hete apró dudorokat vettem észre a pociján. Eleinte arra gyanakodtam, hogy valami megszúrhatta, vagy megcsíphette, aztán nemsokára minden világossá vált, miután kis nyomásra az egyik melléből tej kezdett el jönni. Hallottam már erről a jelenségről, de még nem tapasztaltunk nála ilyet. 
 a dudorok itt még nem annyira látványosak, a tej azonban egyértelművé tette a helyzetet
 
Felhívtam az orvosi rendelőt, hideg borogatást ajánlottak egyenlőre, ezért minden nap kétszer kamillateával borogattam. Ettől persze teljesen kivolt, mert utálja a hideget, és ha valami nedves hozzáér.

Kamillás borogatás

  
 A meglévő dudorok szépen elkezdtek lemenni, de újabbak jöttek elő helyettük, és a változatosság kedvéért egy másik melléből kezdett el szivárogni a tej. Rájött még egy megfázás gyanús tünet is, ezért jobbnak láttam személyesen is felkeresni az orvost.
 
 Bambi már jól ismeri a járást. A buszmegállóban szokott tudatosulni benne, hogy hova tartunk, ekkor kezd el rendszerint remegni. A buszon már teljesen kivan, annyira, hogy én is elkezdek ideges lenni, nehogy rosszul legyen. Mire megérkezünk a rendelőbe, már mind a ketten idegbetegek vagyunk. Bambi most sem úszta meg a kellemetlenséget, kapott egy hőmérőt a fenekébe. Az orvos megállapította, hogy minden tünetét az álterhesség okozza, írt fel gyógyszert ( 4.000Ft/doboz :-O ) , a titer-vizsgálat eredményét is odaadta (szerencsére pozitív lett), és már majdnem megnyugodtam, de eszembe jutott valami. Már korábban is észrevettem, hogy a farka felső részén kevesebb a szőr, gondoltam rákérdezek mi lehet ez, ha már úgy is itt vagyunk. Azt mondta az orvos, hogy hormon probléma szokott ilyet okozni, és ha súlyosbodna (tovább ritkul a szőre), menjünk vissza, ellenkező esetben nem kell semmit csinálni. Még egy probléma, ami miatt aggódhatok. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://csivava.blog.hu/api/trackback/id/tr921169420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása