csivava 2009.10.27. 17:15

Újra itthon!

Cicóka hazajött! :))) Majdnem egy hónapnyi távollét után, mikor már lemondtunk róla, egyszer csak előkerült.

Csontsovány Cicóka itthon
A lógó bőr és a vastag szőrzet miatt úgy tűnik, mintha jó húsban lenne, de ha jobban megnézzük, látszik a csontja, és hogy milyen vékony

Épp főztem, mikor furcsa, nyávogásszerű hangra lettem figyelmes. Sokszor volt már ilyen vaklárma, és nem hittem benne, de azért gondoltam kinézek. Ahogy nyitottam az ajtót, a nyávogás felerősödött, a hang felé néztem, és IGEN, végre, most tényleg ő volt az. :) A barátom is kirohant, Cicó meglátta  őt, és innentől átváltott egészen kétségbeesett és szüntelen nyávogásra. Ennek az volt a fő oka, hogy nem tudott a szomszéd kertből átjönni hozzánk. Kb. 10 percünkbe tellett, mire találtunk a kerítésen egy olyan részt, ahonnan ki tudtuk szedni a barikádot (majd vissza), és átemelhettük Cicót. Szegénykém iszonyúan lefogyott, csak szép fokozatosan szoktatjuk vissza az evéshez, mert látszik rajta, hogy sokáig nem evett. Úgy tűnik, más baja nincs, sebeket nem találtunk, rendben van a szeme, a fogai, ínye, bőre, szőre... Nincs bolha, vagy más élősködő. Egyedűl a karmai sérültek. Még most se tudjuk, miért volt távol, arra gondoltunk, hogy talán nem tudott valahonnan kijönni, ez magyarázná a karmai állapotát (ti. próbált kimászni), és a túlzott fogyását. De a lényeg, hogy újra itt van velünk. :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://csivava.blog.hu/api/trackback/id/tr751479405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása