csivava 2011.01.20. 20:22

Bambi eladó

Egyik reggel nővérem hívott, hogy Bambit árulják az Expressz Online-on. A linkre kattintva láttam, hogy Bambi fényképével hirdette valaki a kutyáját. A képet erről a blogról lopta az illető, nagyon halványan a www.csivava.blog.hu felirat is kivehető rajta.

 Felhívtam a hirdetésben megadott telefonszámot, egy hölgy vette fel, aki érdeklődésemre elárulta, hogy költözés miatt kénytelenek eladni a kutyát, az árát 15.000Ft körül határozta meg. Kérdezte, drága-e. Mondtam, hogy kicsit többre számítottam, különösen, hogy fajtatiszta kutyáról van szó, aki ráadásul valamelyest híres is, tekintve, hogy több helyen is szerepelt már a médiában, egyébként Bambi a neve, és a hirdetésben megadottakkal ellentétben 4 éves. Nem mellékesen, én vagyok a gazdája. Miután felvilágosítottam, hogy jeleztük az Expressz felé a csalást, gyorsan megszakította a beszélgetést. :)    Innen üzenném a kedves hölgynek, hogy elég nagy ostobaságra vall egy "ismert" kutya képével hirdetni. Gondolom olvassa ő is a blogot, ha már innen lopott képet…

 Ildi, neked is köszi, hogy szóltál a csalásról. :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csivava.blog.hu/api/trackback/id/tr762650058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása