csivava 2012.02.04. 08:00

Sikeres megegyezés

A héten Kisgergely doktornő is megvizsgálta Yoda szemét, sajnos komolyabb a szemprobléma, mint gondoltuk. Athoshoz hasonlóan, neki is ötféle szemcseppre van szüksége, ráadásul a két szemét eltérően kell kezelni, és műteni is kell az egyiket. A beavatkozáshoz viszont engedély szükséges, mivel a kutya nem a mi tulajdonunkban van, és a rendőrségi ügy lezárásáig csak életmentő műtétet van jogunk végrehajtatni rajta, így hát sürgősen lépnem kellett valamit. 

 
Két lehetőségem volt: vagy a Rendőrség hozzájárulását kell kérni egy ilyen helyzetben a műtéthez,  vagy egy lemondó nyilatkozatot kell aláíratni a kutya eredeti tulajdonosával, és onnantól kezdve szabad az út. Én ez utóbbit találtam a gyorsabb és egyszerűbb megoldásnak, ezért egy kis nyomozásba kezdtem. Sikerült megtudnom néhány adatot Yodáról, pl. hogy 2 éves, Nojzika az eredeti neve, és a lefoglalás előtt nem sokkal került a hölgyhöz.
 
Talált kép Nojzikáról
 
A hölgy telefonszámát is megtaláltam az Interneten, és rögtön felvettem vele a kapcsolatot. Informáltam Yoda hogylétéről, az orvosi vizsgálatok eredményéről, hogy milyen kezelésekre, illetve műtétre van szüksége, továbbá tájékoztattam a megtartásával járó további elengedhetetlen orvosi kezelésekről és az ezzel járó költségekről. Mivel anyagilag nagyon megterhelő lenne a hölgy számára Yoda megtartása, ezért beleegyezett, hogy a kutya érdekében lemond a tulajdonjogáról a mi javunkra. Másnap munka után rögtön indultunk a hölgyhöz, kitöltöttük és aláírtuk a szükséges nyomtatványt, majd a lemondó nyilatkozattal egyenesen a Fejér Megyei Rendőrkapitányságra mentünk, és leadtunk belőle egy eredeti  példányt. Késő este, fáradtan, de elégedetten siettünk haza az állatkákhoz.
 
Yodára most én vigyázok pár napig. “Nagy örömére” kapja folyamatosan a cseppeket, és jövő héten megműtik a szemét. A bizalma jócskán megnőtt velem szemben, már csak kicsit ellenkezik a csepegtetésnél, és Tömpivel is kezdenek összehaverkodni. Ma már játszottak is egymással. Egyedül az étvágya miatt aggódom, mert nagyon keveset eszik, és így nehéz lesz felhizlalni. De nem adom fel, és szerintem a jókedvével együtt, az étvágya is megjön hamarosan.

A bejegyzés trackback címe:

https://csivava.blog.hu/api/trackback/id/tr354065422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása