Maradt elegendő időnk, ezért Bretagne után Normandiát is útba ejtettük hazafele. Közben az északi partra is elért a melegfront, és ugyan továbbra is voltak enyhébb, felhősebb órák, alapvetően a kánikula lett a meghatározó ezen a területen is. Bambiék a tengerparti sétákat továbbra is élvezték, a városnézést viszont a meleg miatt már kevésbé, ezért nem is erőltettük tovább az ilyen programokat. Persze erre nem is volt szükség, bőven akadt a part mentén is látnivaló.

Normandia egyik nagy nevezetessége a Mont-Saint-Michel Apátság, ami egy árapály szigeten épült. A szigetre gyalog és ingyenes helyi busszal is el lehet jutni a kiépített utakon. Mi az esti órákban látogattuk meg az apátságot, már nagyon elfáradtunk addigra, ezért kivételesen a kényelmesebb megoldást választottuk. A buszra viszont kutyát nem lehet felvinni. Mi viszont csivavával voltunk, ami remekül elfér a póló alatt... ;) A szigetre bemehet kutya, csak magába az apátságba nem, de nem is akartunk bemenni. Inkább körbe jártuk a hangulatos kis utcákat, és közben Bambi sirályokkal barátkozott.

dsc05191.JPGBambi, háttérben az apátsággal, apálykor.

dsc05194.JPGMessziről bezzeg izgatta a sirály, de szemtől szemben hirtelen nem volt olyan nagy a szája... :)

Ha Normandia, akkor nem hagyhattuk ki a normandiai partraszállás helyszínét sem. Az emlékhelyre is bejöhetnek kutyák, de szigorúan csak pórázon, még a parton is. És itt tényleg komolyan veszik. Amikor a fényképezés miatt levettem Bambiról a pórázt, nem sokkal utána már jött is a parti felügyelő, hogy tegyem vissza rá.

dsc05203.JPGBambi a normandiai partra szállás egyik részén

Utolsó normandiai megállónk a különleges szikláiról híres Étretat volt. Tettünk egy utolsó tengerparti sétát, pihentünk egyet a kikötőnél, aztán elindultunk hazafele azzal a gondolattal, hogy egyszer ide visszajövünk túrázni a fiunkkal is, remélhetőleg szintén Bambi társaságban.

etretat.JPGLegközelebb veled, ugyanitt <3

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.