Leginkább aktív utazásokra szoktunk elmenni a kutyákkal, most viszont pihenősre vettük a nyaralást egy olyan olaszországi nyaralóvárosban, ami tökéletesen megfelelt erre a célra. Az utószezon utolsó hetében mentünk Caorleba, így a tengerparton sem okozott gondot a kutyák jelenléte, nyugodtan strandolhattunk velük együtt, ami lényeges szempont volt, tekintve, hogy pont ezt szerettük volna.

img_20150917_120232.jpgA parton alig voltak napközben, nyugodtan strandolhattuk

Ebben az időszakban már nem volt tömeg, de azért elég élet volt a városban, és az idő is pont megfelelő volt, se túl meleg, se nem hideg. A strandolásban eleinte megzavartak az árusok, de mi következetesen elhajtottuk őket, így később sem ők, sem a társaik nem zavartak meg minket. A parti sétáknál ügyleni kellett Bambiékra, mert egy-egy kisebb medúzát is partra sodort a víz. Erre, illetve egyéb rájuk veszélyes vízi élőlényekre más helyeken is érdemes amúgy figyelni a tengerparton. Étterembe nem nagyon jártunk, ezért arról nincs tapasztalatom, hogy beengedték volna a kutyákat is velünk, de mivel mindenhol volt terasz, és Olaszország kutyabarát hely, így gyanítom, hogy nem lett volna gond.

caorle1.jpgCaorle belvárosa, kép forrása: olasznyaralas.com

Mivel főleg henyélni mentünk, ezért nem sok minden történt, amiről be tudnék számolni, a Velencei kiruccanásunkról egy külön posztban írtok, a Padovai városnézésünk pedig kutya szempontjából semleges, ott egyedül az ebédidőt élvezték Bambiék, a kulturális városnézés közben csak jöttek mellettünk fegyelmezetten, vagy vártak egyikünkkel kint az árnyékban, míg a másikunk belesett egy-egy templomba, vagy érdekesebb épületbe. Kutyahordozót nem vittünk a kutyáknak, de templomba amúgy se mentünk volna be velük még táskával sem, és szerintem a szemfüles őrök se engedték volna, még a megfelelő ruhaviseletre is figyeltek… Mindent összevetve kényelmes nyaralásban volt részünk, kutyával ebben az időszakban éri meg szerintem elmenni hasonló helyekre, főként a közös strandolás és az elviselhető meleg miatt.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.