A vasárnapi csivava kommandós edzés után fáradtan ültem le enni, közben ránéztem a Facebook-ra, és láttam, hogy a Városligetbe beszélnek meg találkozót páran a csivijükkel. Olyan régen mentünk ilyen találkozóra, hogy nagyon szerettem volna ezen részt venni, így hát erőt vettem magamon, és kinéztünk Bambival meg Yodával a ligetbe. Sajnos Bambiék eléggé antiszociálisan viselkedtek. Oda-oda mentek ugyan a többi csivihez, de nem játszottak, és inkább egymás társaságát keresték. Yodánál ez nem akkora gond, mert őt most szocializáljuk, de Bambinál nem értem ezt a viselkedést. Mostanában keveset játszik, és lustábbnak tűnik nekem. Én boldognak és felszabadultnak szeretem látni. Remélem ez csak egy átmeneti állapot. Visszatérve a találkozóra: én is kicsit bizonytalan voltam, bár láttam ismerős arcokat, nagyon régen voltunk csivavás társaságban. Az utóbbi találkozókon nem volt időm másokkal beszélgetni, annyira le voltam foglalva. Itt viszont nem kellett semmit tenni, csak élvezni a sok csivava és persze a hasonló érdeklődésű gazdik társaságát.

Csivis életképek következnek. :)
2012. április 22. vasárnap, Helyszín: Városliget

A bejegyzés trackback címe:

https://csivava.blog.hu/api/trackback/id/tr654479113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása