Eljött az ideje egy újabb fogkő leszedésnek Picurnál, illetve a korábban megbeszélt röntgen és altatás vizsgálatnak. Nagyon izgultam a kezelés előtt, az nyugtatott, hogy a lehető legjobb kezekben lesz, és végig figyelnek rá többen is. Az altatás viszonylag hamar megtörtént, a kanül behelyezése az egyetlen kényes pont, utána már csak az altatószereket adagolják a kanülön keresztül, és alvás.

A kanül behelyezése után, apa kezében12.gif

0DSC08621.jpg

Picurka békésen alukál, közben az orvosok felkészülnek a beavatkozásokra

0DSC08622.jpg

Elsőként a fogköveit szedték le, ahol én is ott lehettem, nem volt jó látni így azt a csöppnyi, törékeny testét, de igyekeztem kizárni az érzelmeket, amennyire lehetett…

0DSC08625.jpg

A fogkőleszedést röntgen követte, mellette folyamatosan figyelték az agy oxigén ellátását, mert altatás közben a nem megfelelő oxigén ellátás további károkat okozhat az amúgy is parányi szürkeállományában.  A röntgen sajnos igazolta, hogy komoly, 3-as fokozatú patella ficama van a rosszabbik lábán, de a másik lába is műtétre szorulna. Ezt azonban komolyan át kell gondolni, mert bár nem volt gond az eddigi altatások alatt, és megfelelő volt az oxigén ellátás is,  az altatás miatti elhalálozás kockázata Picur esetén 30%.  Az orvosok nem javasolják a műtétet, és bevallom, én se merem megkockáztatni, inkább próbálkozom a porcerősítővel, és később, ha már lesz hidroterápiás részlege a rendelőnek, gyakran meglátogatom majd Picurkával.

Picurka röntgenfelvétele

0DSC08631.jpg

Miután mindennel végeztek az orvosok, megkaptam Picurkát, és az ébredésig kihasználtam az alkalmat egy kis kozmetikára: levágtam a körmöcskéit, kitisztítottam a fülecskéit, kicsit áttörölgettem a pociját, és a fenekét, de ami a legjobb volt az egészben, végre kedvemre puszilgathattam Őt, mert egyébként néhány puszi után még mindig morgással adja tudtunkra, hogy ne zaklassuk ennyit.

Picur a hős :)  a rendelő pultján, közvetlenül az ablak mellett ébredezett az altatás után

0DSC08629 a kis hős.jpg

"Ilyen szépek lettek a fogaim"30.gif

0DSC08633.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://csivava.blog.hu/api/trackback/id/tr495237104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása