csivava 2013.06.28. 22:23

Rejtélyes eset

Picurka pár nappal ezelőtt nagyon rám ijesztett, a fejecskéje teljesen behorpadt, egy kis sebet találtam a szeme mellett, és ügyetlenül, a szokásosnál agresszívebben viselkedett.

Picurka seb 

bambi-blog-2013-picurka-fej-3.jpg

Azt eddig is tudtam, hogy két nagy lyuk van a koponyacsontján, azt is tapasztaltam, hogy a víz mennyisége folyamatosan változik, hol kissé domború, hol valamelyest homorú, de ennyire leapadni még nem láttam az agyvizét. Lényegében a lyukaknál teljesen eltűnt, így a koponyacsonton lévő lyukak szegélyét tökéletesen lehetett látni, a koponyája teteje göröngyös és horpadt lett.

bambi-blog-2013-picurka-fej-4.jpg

Persze rögtön pánikba estem, hívtam a barátomat, az orvosomat, és az egyik ismerősömet, aki tőlünk fogadott örökbe kutyust, és történetesen vízfejű gyerekekkel foglalkozik, másnap pedig mentem vele orvoshoz, hogy megvizsgálják, mitől van ez a különös jelenség.

Picurral a Rákosligeti Állatorvosi Rendelőbenbambi-blog-2013-picur-1.jpg

Sokkal okosabb sajnos nem lettem, mert ezt a betegséget kevesen ismerik, vagy tudják kezelni, ezért körbenéztem az interneten, és végül a Prima-Vet Állatorvosi Rendelő segítségével rátaláltam Dr. Csébi Péterre. A doktorúr nagyon kedves volt, megnézte Picur korábbi MRI felvételét, átvizsgálta a fejecskéjét, meghallgatott minket, és válaszolt minden hülye kérdésünkre, kezdve az olyanokkal pl. hogy eltűnhet-e annyira az agyvize, hogy kiszárad az agya, folytatva azzal, hogy nem kell-e attól félnünk, hogy a horpadásnak semmi nem állja útját, egészen behorpad a lyukaknál, ki tudja meddig. Minden kérdésünkre megnyugtató választ kaptunk, egyedül azt nem tudta megmondani a doktorúr, hogy mitől apadt le a víz. Viszont, ahogy a mi orvosunk, úgy Ő is azt mondta, hogy ez csak jó lehet, mivel így tuti nincs nyomás a fejecskéjében.

Bambi őrzi Picurka álmát 13.gifbambi-blog-2013-picurka-fej-2.jpg

bambi-blog-2013-picurka-fej-1.jpg

Fellélegezve hagytam ott az István úti kórházat, pár nappal később pedig a csoda is elmúlt, Picurka feje azóta újra a régi, hol kicsit több, hol kicsit kevesebb agyvízzel. Ami miatt végül örültem ennek az egésznek, hogy végre rátaláltam egy olyan orvosra, aki azonnal tudja, mit kell tenni, ha bármi baj lenne, mert jól ismeri ezt a betegséget, és sok ilyen kutyát kezelt már. De azért nagyon remélem, hogy nem lesz rá többet szükségünk…

A bejegyzés trackback címe:

https://csivava.blog.hu/api/trackback/id/tr285382819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása