Szentendrén már régen jártam, ezért gondoltam kimegyünk oda a kutyákkal hűsölni kicsit a Duna parton, és készíteni pár termékfotót a hangulatos utcákon. 

 

Az idő nagy részét pihenéssel és játékkal töltöttük fák árnyékában, a Duna mellett, és megint összebarátkoztunk egy nagytestű kutyussal. Persze Bambiék kellő távolságot tartottak tőle, főleg a vizes bundája miatt, mert amúgy igen jámbor volt. Közös fotót itt is próbáltam készíteni, de valamelyik kutya mindig megijedt a másiktól, szóval nem volt egyszerű. 

 

A környék egyébként eléggé csendes volt, néha egy-két család lejött a gyerekekkel, illetve pár kutyust sétáltattak itt, amúgy alig valami mozgás, csak csend és nyugalom. :)

 

Bambiék nem voltak igazán aktívak, néha picit játszottak egymással, de alig mászkáltak el, akkor se túl messzire, vagy hosszú időre, teljesen megfelelt nekik, hogy lekucoroghattak mellém a törölközőre, és onnan lesték az eseményeket. 

 

A lustálkodás után dolgoztunk is kicsit, kiválasztottam egy hangulatos utcát, és ott készítettem pár termékképet Bambival és Tömpivel. A fotózás közben sokan megnézték a kutyusokat, és még egy csivava is meglátogatott minket a gazdájával. Sajnos képet nem készítettem róla, megvallom, nem is jutott akkor eszembe, mert nagyon fáradt voltam már.

 

Az ilyen fotózásokat egyébként mindig árnyékos részen kell csinálni, a kutyákat folyamatosan hűteni és itatni kell, és felváltva, egyszer az egyik, egyszer a másik kutyát fotózni, hogy pihenni tudjanak munka közben. A pihenés persze rám nem vonatkozott, és mivel egyedül csináltam mindent, a végére teljesen kipurcantam. :)

Irány haza...

A bejegyzés trackback címe:

https://csivava.blog.hu/api/trackback/id/tr333054547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása